loading...
وب گراف، گرافیکی متفاوت
آخرین ارسال های انجمن
سعید محمدی بازدید : 284 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (4)
تست آنلاین کد ' + '' + '' + '' + '
' + '' + '
' + ' ' + ''; var defaultStuff = '

(تست آنلاین کد (وب گراف

n' + '

بعد از این خط کد خود را وارد کنید و اندکی صبر کنید تا نمایش داده شود

'; // I don't want this stuff to appear in the box at the top because I feel it's likely to be distracting. var extraStuff = '
n Created by Jesse Ruderman and hosted by DreamHost.n
'; var old = ''; function init() { window.editbox.document.write(editboxHTML); window.editbox.document.close(); window.editbox.document.f.ta.value = defaultStuff; update(); } function update() { var textarea = window.editbox.document.f.ta; var d = dynamicframe.document; if (old != textarea.value) { old = textarea.value; d.open(); d.write(old); if (old.replace(/[rn]/g,'') == defaultStuff.replace(/[rn]/g,'')) d.write(extraStuff); d.close(); } window.setTimeout(update, 150); }
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دنیای دانلود در تاریخ 1348/10/11 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون بابت نظرت ولی من نمیدونم کدوم قاب رو انتخواب کنم بعد یه چیزی من که بنر دارم پس به جای بنر یه قالب مثل مال خودت برام انتخواب کن و اون بالای صفحه رو که خودت تغییر دادی مال من هم درست کن و تغییر بده و این که من بنرت رو از توی وبلاگت پیدا نکردم اگه میشه ادرسه بنرت رو بهم بده میزارم توی سایتم . و پیشاپیش بابت کمکت تشکر میکنم.موفق باشی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دنیای دانلود در تاریخ 1348/10/11 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

سلام مثل اينکه تازه شروع به کار کردي من دنبال نويسنده ميگردم براي سايت
اگه دوست داري بيا و با هم همکاري کنيم اگه موافقي يه رمز و پسوردي بهت
ميدم که مديريت کامل مثل اين سايتت داشته باشي فقط بگم که مطالب غير
اخلاقي مثل موزيک ويديو و اهنگ غربي و فيلم هاي بد رو نميتوني توي سايت
بزاري .اگه موافقي بگو.راستي من يه دامه .com هم براي سايتم گرفتم که باعث
افزايش بازديد ميشه و چند تا هم نويسنده ثبت نام کردم . و خيلي مزاياي ديگه .
فقط ادرسه اين وبلاگت رو توي نظر بگو تا اسم و پسورد برات بفرستم اگه
خواستي. واين که نويسنده با مدير هيچ فرقي نداره وقتي شما بخواي نويسنده
بشي من يه اسم و پسورد براي ارسال مطلب و هم مديريت بهت ميدم مثل
همين سايتي که داري.راستی مثل اینکه کار با فتوشاپ هم بلدی پس میتونی توی ویرایش قالب موثر باشی. يا عليشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
نوار ابزار وبگراف

شما می تونید با داشتن نوار ابزار سایت در هر جا که هستید به راحتی با وبگراف در تماس باشید...


 

دانلود نوار ابزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کیفیت کار وبلاگ رو چطور می بینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 1,053
  • بازدید کلی : 60,862
  • کدهای اختصاصی